Datakunskap

Tjena.
Sitter och har datakunskap Ali, det går som det borde göra.

Har Heres brevid mig och han sitter och lyssnar på Bloodhound Gang och sjunger. Smått roande.
Min FoK grej kommer nog bli klar ikväll, hoppas jag. Annars kommer jag få galet mycket skit från Johnny, men det lär nog lösa sig.
Kom till skolan vid vanlig tid och fick höra att jag hade håltimme, men så var inte fallet. Jag hade navigering med Jimmy och det var väl kul, tycker att navigering är rätt segt men det måste göras.
Heres och Jens tycker att jag borde snagga mig, jag vill inte bli snaggad för jag inte kommer passa i det. Nathalie lär bli sur också för den delen.
Bandit metal sög igår, det var ingen ny musik och det var allmänt jävla segt.

//
Adam


Kommentarer
Postat av: El slisko

Mkt fint Adam !!! :D <3333333333

2008-12-08 @ 14:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0