Ny skola, ny start.

Tjena!
Har nu skaffat en ny blogg då min gamla var för seg.
Här kommer jag posta musikvideos, nya cykeldelar och självklart ny musik.
Till att börja med så vill jag tacka Danne och Noak för en underbar jävla Slipknot konsert.
Kommer att posta lite ny musik imorgon under dagen/kvällen.
För er som inte läste min gamla blogg så kan jag beskriva mig själv lite kort. (Detta är vad jag har hört om vad folk tycker om mig)

Jag är dryg mot de som jag inte känner/vill släppa in i mitt liv.
Jag är en älskvärd person.
Jag är "Straight Edge" dvs. jag tar avstånd från droger, alkohol och tobak.
Lyssnar bara på Metal.
Ärlig.
Vet klart och tydligt om vad som är rätt och fel.
Kan vara väldigt  kall och okänslomässig.
Är paranoid efter en del saker som har hänt mig under grundskolan.
Är galet bestämd om saker och ting, säger även vad jag tycker.

Tycker att det är en bra beskrivning om mig, jag går Marin Teknik på Marina Läroverket i Danderyd och jag kan ärligt säga att jag tycker att det är kul i skloan.

Kommer att använda denna blogg som ett skolarbete, samt som en sysselsättning.

//
Adam


Kommentarer
Postat av: Hewhomustbeobeyed

Testament?????????????

2008-12-01 @ 13:53:08
Postat av: BEJ

Hi



WOW! You really seem grounded, whole and sound. Be proud of that as so few young people these days have found themselves the way you seem to have. Too few kids have an inner compass to guide them through tough times and unclear choices. Impressive!

//BEJ

2008-12-01 @ 21:10:02
Postat av: smfbmx FD R-danne

2008-12-06 @ 17:14:20
Postat av: smfbmx FD R-danne

Straight Edge?? njaa, kommer du inte ihåg valborg?? :P hahahahahhaha :D



Vet vad som är rätt och fel? nja det vet jag inte! XD XD XD XD :D:D: ::P:P:P

2008-12-06 @ 17:16:05
URL: http://smfbmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0