Chillkväll

Clara (hennes blogg) är tung på att fixa bloggar, min blev ju hur ball som helst och jag tackar för det!
Ska ut och chilla ikväll, blir antagligen hos gaffen.
Har praktik hela nästa vecka så jag lär vara helt jävla slut på fredag, men då är det helg.
Far har vart snäll och köpt mina 5 st IKEA pizzor som jag ska ha till lunch varje dag, sjukt bra.
Min cykel är klar nu, den känns jävligt liten och jävligt smidig vilket är är bra.
Jag och max har tjockat hela dagen, onyttigt men soft.

Min musik har gått upp och ner under den senaste  tiden, men de band som spelas med på Ipoden är Abominble Putridity och Carnal Decay. Helt sjuka band båda två som är helt i min smak.
System Of A Down samt Amon Amarth har blivit spelade galet mycket.

Nu ska jag ut.
Peace

Kommentarer
Postat av: pimpARN

tung blogg mannen! :)

2009-02-08 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0