Metaltown

Då var det bestämt.
Jag ska på Metaltown 09 i Göteborg i sommar med Caroline.
Helt otroligt att jag fick åka, men det lär bli otroligt grymt. Slipknot, Napalm Death med flera kommer att vara där och jag är galet taggad.
Har just avslutat min sista praktik vecka på Fair Marine,  så jävla skönt ställe. Åker lätt tillbaka dit och jobbar igen med alla sköna människor som jobbar där. Fick 500 kr av dem idag som tack för mitt arbete, blev helt överlycklig för att jag behöver pengar.
Kallt som bara fan är det, fryser ju som en galning när jag är utomhus.
Aja, våren är här snart, det är bra. Och så är det ljust när jag åker hem vilket är bra.

Blir till att chilla ikväll.
Aja
Fred.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0