Utflykt

Jaha.
Då var det Fredag igen då.
Seg dag i skolan, men det blev snabbt bättre när jag drog till Slussen och rekade lite vid stupet och vid plåttaket.
Jag har mina ingångar nu, det lär bli galet kul att komma ner där och se vad som finns. Är nog inte den första dit iallafall
Ska ut på utflykt imorgon med halva Black Maffia, lär bli intressamt då de inte har UE:at tidigare. Kan nog komma fram lite bilder från imorgon, lite osäker på hur dock. Min systemare gillar inte att bli mosad, så jag får lösa det på något annat sätt.
Bild på min utrustning.
Rep med hake, Maglite, pannlampa och jacka.


Avslutar med lite skön streetart från Akay.


Mor fyller även år idag, grattis till henne!

Fred

Kommentarer
Postat av: smunkarn

smunkarn adam på äventyyyyr! tvärfett!

2009-03-06 @ 23:42:19
Postat av: pelle

fan ere indiana jones som e på g eller? låter coolt det där grabben!

2009-03-07 @ 15:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0